MIRACAYAZINANNESI şöyle dondurucudan çıkardığınız sütü ilk önce dolap kısmında çözülmesi lazım ama aceleniz varsa direk dışarıya koyupta çözerekte verilebilir.. bozulup bozulmadığını anlamak içinse az bi sütü cezvede ısıtın kesiliyosa bozulmuştur.. birde dondurucudan çıkan sütü 12 saatte tüketmeniz lazım ısınan süt bidaha ısıtılamaz☺️