Bebeğimi sutten keseli 2 ay oldu buzlukta bi tane sütüm vardı annem 1 saat önce dışarı çıkarmış haberim yok. Yarısı buz yarısı çözünmüş. Normalde bir anda soğuk suda çozdurmek gerekiyor. Napicam ya çok moralim bozuldu geri dönüşü yok mu yarısı buz yarısı çözünmüş 😭 başka anne sütüm yokk söndü buu