kahvekokusuu Edis53dm 2 buçuk aylikken döndü 4 bucuj aylikken emeklemeye başladı her şeyi erken gidiyo bakalim hayırlısı ama sizinki normal olan sanirim endişelenmeyin benimki anormal sanirim çünkü ben hic cevremde boyle cocuk gormedim😉
Deletedmom_29 heval2020 2 aylıkken tam anlamı ile kafalarını sabit bir şekilde tutamıyorlar emeklediğine emin misiniz sürünüyor olmasın
heval2020 eylulbebesi bnde saskinim ama oyle kendisinden 2 ay buyuk kuzenimin bebegi var o daha yeni yeni donuyor
Yenibebek_yenianne 3 ay 10 günlük falandı. Sadece sırt üstü yatarken yüz üstü dönüp ağlıyordu ben gidip ceviriyordum.1 hafta sonra da yüz üstünden sırt üstüne dönmeyi başardı.
eylulbebesi Yenibebek_yenianne dün birisi de 1 ay 20 günlük bebeğinin kafasını sırtüstü yatarken kaldırdığını söylemişti 🙂 benim oğlan çok tembel galiba 😄
Minikbimelek @Edis53dm 6 aylıkken döndü kilolu bebek olduğu için biraz geç oldu ama endişelenmeyin illa ki dönüyor
kahvekokusuu eylulbebesi canım bende şaşırmıştım ama benim oğlum da kaldiriyordu doktor bile şaşırmıştı simdi 5 aylik 3 haftadir emekliyo
Sabah_aksam_bebe Edis53dm 5 ay 12 günlükken döndü. Her bebeğin gelişimi kendine özel. Zamanı gelince hazır olduğunda dönecek ❤️