paputmoms bende kullandım ama faydasını göremedim ,reflü maması kullandım bu seferde topak halinde kusmalar başladı bebeğimin boğazı daha da zorlanıyordu sanki , en son kıvam artırıcı kullandım bir süre sonra onu da kestim hala kusuyor ama gelişimi normal gittiği için idare ediyorum,su an 4 aylığız biraz azaldı,