Meriwa Teşekkür ederim detaylı bilgi vermişsiniz,benimkiler 6.ay 6 günlük ama doktorumuz biraz pinpirik her şeyi uygun bulmayabiliyorebie de Benimkilerin birinde kalça çıkığı var o yüzden de açıkçası cesaret edemedim,e ötekine alsan bu sefer evde çığlık kıyamet..Siz iyisini yapmışsınız biraz da anne babanın nefes almaya ihtiyacı var 4.ay tam kriz ayi..Biraz olsun en azından enerjisini atar ayrıca motor becerileri de geliştirir sanıyorum.Gule güle kullanın.Sevgiler 💮