Meriwa Hunilianne görümcemin eşi ortapedist bizimkinin gelişimi ayından önde gidiyor adım atıyor kucakda poposuyla zıplıyor cocuk doktorumuz bile ek gıdaya geçebilceğimizi söyledi hoppalayı da gösterdim kapıya asılanı değil bunu önerdi o yüzden her bebek farklıdır aldım cok da sevdi bizim için sıkıntı yok siz tabi doktorunuzu dinleyin her bebiş farklı haliyle sağlıkla büyütün
Ozcskrl Meriwa canım her bebek farklı senin doktorun onayladıysa takma kfana güle güle kullansın kuzucukl. Benimde oğlum 5 aylık oldu bizim doktorumuzda kısa süreli kullanabileceğimizi söyledi. gelişimine göre karar veriyoruz dedi. Demekki senin oğlunda hazır. Sağlıkla büyüsünnn
MerveLiva Meriwa ayy bende bakayım ozmn nasıl kullanslı bırsey mı zıplıyor mu adı ustunde hop hop 😂bn ilk defa gördüm de büyükler hep yürüteç alın diyolar doktorlarda önermiyor onu
Meriwa MerveLiva yürüteçden daha kullanışlı 4 aydan itibaren kullanılabilir ama doktorunuza ve cocugunuzun durumuna göre bakarsanız daha iyi kimi bebek zorlanabilir dik duruyorsa oturma eğilimi yürüme adım isteği varsa olabilir cnm biz sevdik açıkcası yürüteç yurt dışımda yasak bizler de yürüteçle büyüdük ama artık daha bilinçli hareket ediyoruz diyebilirim tercih sizin tabiki
attbianne Meriwa kibar yorumunuz için sağolun catmadiğiniz için teşekkür ederim burda anneler hemen çatıyo bişey diyince 🌸🤗
Meriwa attbianne sonuçda herkesin bebeği boyu posu kilosu farklı bana göre eğitici gelen size gelmeyebilir zaten farklı olma sebebimizde bu bence hepimizin kendi doğrusu var ben kendimce bunu doğru buldum araştırdım doktoruma danıştım uygun gördü aldım ve böyle bir ürünü hiç görmemiştim hep kapıya asılan vardı buraya atma sebebimde pahalı bi ürün olduğu için ben bile acaba mı dedim fikir edinmek isteyen olursa yürüteç kullanmayan farklı arayışda benimle aynı fikirde anneler varsa fikir olsun diye paylaştım sizin yorumunuza da gelince hiç birimiz evladımız kötü olsun istemeyiz elbette ama biraz daha sizde tatlı dillisinizdir mutlaka ama yazarken veya okurken onu duyamadığımız için sert geliyor sonuna gülümseme eklerseniz farklı bi niyet olmadığı da anlaşılıcaktır sizde kuzunuzu sağlıcakla büyütün ☺️
Cansu09 Bende kullandım kızımda 4 aylıktan itibaren sürekli hoplamak istiyordu ellerim tutmamaya başladı tavana asılandan almıştık 40 ₺ ydi
Meriwa Cansu09 aydınlımıyız acaba 09 görünce sormadan gecemedim bende aydınlıyım da 🙈 bizde tavana asılanı evimize aldık kaloriferli evimiz ama kuzuya annane bakıyor onun evi klimalı kapıya asma imkanı olmadığı için annenemizi yormayalım diye bunu gördük aldık evdekini henüz kurmadık oda yeğenimindi bakalım rahat ederiz umarım 🙏🏻
[silindi] Güle güle kullanın inşallah 🌸 Benim kızım da çok hareketli. Ben de çok sever diye düşünerek heves etmiştim ama doktorumuz kesinlikle önermedi, almadık biz de öyle olunca 🤷🏻♀️
Meriwa Melisasbasi haydi hayırlı olsun sevdi bizimkisi darısı başınıza 360 derece dönme özelliği var ama bizimkisi dönemediği için keşfedemedik daha ama keyifli güvenlide en azından cnm
Melisasbasi Meriwa 4 aylik benimki baya hareketli bu aralar ama boyu yeter mi bilmem 63 cm 🤔 sizin bebis kac aylik suan ziplayabildimi ☺️
Meriwa Melisasbasi bizimki 8 kilo 68 cm daha zıplama değilde piyanolu oyun halısı vardı ordan ayaklarını tepmeyi öğrendi bunda da onu yapıyo azcık sallanıyo oyuncakları ağzına götürüp diş etleri kasınma modunda 😄 ama zaten 4 ay erken ama durmuyodu adım atıyorduk biz erkek cocugu bizimkisi kızlarda biraz daha gec olabilir cnm ama oturma kısmı daha güzel yürütece göre gelince ne demek istediğimi anlarsın zaten dik durmak istediği için başarılı bir ürün
Melisasbasi Meriwa yaaa cok sevindim😁 hadi insallah bizimkide sever bilgilendirme icin cok teşekkür ederim ❤️
Meriwa [silindi] sorma sorma annem 45 kilo kadın kucakdan inmiyo yıprandı kadın 🤣 eşim bile ayağında salla da uyut diyo 😁