Mom16 Defneninannesi-1 bebeğim 8 aydır içiyor çok şükür. Tadı kötü ama alıştı. Emziriyorum da aynı zamanda. Osteocare ve Supradyn drajeleri kullanıyorum doktorun önerisiyle.