ryhnz Annis-ogul belki ilden ile değişiyordur veya başka bir sebebir vardır bana söylenen bu ben ptt çalışanı değilim sonuçta. burda herşey yavaş ilerliyor o da bunlardan biridir 🤦♀️
Hiramoms29 Esraugur2310 merhaba canım bunun için sigortalı vs olmamız gerekiyormu acaba yararlanmak için, birde belirli bi süresi varmı bilginiz varmı acaba?
Esraugur2310 Elisabetul aile sosyal hizmetler kurumuna gittim bebegin ve benim kimlik fotokopisi birde doğum belgesi gerekiyor. Orada form dolduruyorsun o kadar.
Sakinolseherjim_ Esraugur2310 canim ne zaman başvurdun 1 ayi gectiyse ödenmistir sen yine de pttyi ara sor benimde odeme aşamasinda diyor bi kac kez aradim yatmamis demislerdi gecen aradim yatmis dedi sende gitmeden ara
askbali Ben başvurmadım böyle bir şeye gerek yok demişlerdi sistem hastaneden almıyor mu doğum kayıtlarını var mı bir süresi 4 ay oldu doğum yapalı 🤦♀️
askbali Esraugur2310 peki doğum yaptığımız ilden mi ben başka bir şehirde doğum yapıp geldim şimdi buraya gitsem sorun olmaz umarım 😐