esmerayes evet sanırım öyle olcak insallah daha fazla artmaz. yinede cok korkuyorum dogumda10 mm di parankim yapıları normaldi simdi 2,5 aylık ve artmıs. Cok üzülüyorum cok korkuyorum yavrum prematüre zaten 1730 gr dogdu preeklampsi yüzünden gebeyken 12 gün kaybetmektem çok korktum sonra 22 gün yogunbakımda yattı. Çıktık sürekli rop mauyenesşne gidiyor canı yanıyor. simdi birdr böbrekleri😢allahım şifa versin cok üzülüyorum yavruma. 15 gğn sonraasın tekrsr takip verildi bakalım insallah hicbir sey cıkmaz hatta gerilemeye baslamıstır