Merhaba, 5.5 aylık oğlumda tesadüfen böbrek genişlemesi olduğu bulundu. Yarın çocuk cerrahiye götüreceğiz. Ameliyat olması gerektiği bir böbreğinin doğumdan itibaren çalışmadığını, diğerinin de hasarlı olduğu söylendi. Kurtabildiklerini kurtarıp kalanın ilerlemesini durduracaklarini söylediler. Başına gelen, ameliyat olan, tedavi yaptiran var mi??