Edis53dm 90 cc kaynamış ılımış suya 4 ölçek aptamil koyup iyice çalkalıyorsunuz daha sonra küçük bir kavanoza döküp içine 1 tatlı kaşığı kadar yoğurt koyup iyice karıştırdıktan sonra ağzını tülbentle kapatıp önceden ısıttığın fırına koyuyorsun 4-5 saat kadar fırında duruyor daha sonra buzdolabına kaldırıyorsunuz bir gece dinlendikten sonra yiyebilir yalnız bu mamayla mayalandığı için normal yoğurtlara göre daha sulu oluyormuş yani sulandı olmadı diye dökmeyin doktor tadına bak yoğurt tadı geliyorsa verebilirsin dedi 😊