Gorkemkc benimde bebeğim 4buçuk aylık.doktorumuz kesinlikle 6.aydan önce ek gıdaya başlama dedi.ama ben tadım yaptırmaya başladım.ilk yoğurt verdim.3 gün (1.gün çay kaşığı,2.Tatlı kaşığı,3.gün yemek kaşığı) kuralıyla devam ettim.yoğurt,havuç,patates,avokado verdim.sebzeler bittikten sonra meyvelere başlıcam inşaAllah 🌸🌸