BurcuKucuk Momssss gebelik testi yapmış ikinci çizgi silik çıkmış ( 3-5 hafta olması lazım bunun için) ama 1 ay önce kaza yaptık ameliyat oldum bilmem ne diyor kocasıyla da çocuğu yoğun bakımda yaptı galiba
Deletedmom_29 Dadam yok siz gerceksiniz size inanırım 😄 isim uydururken akla gelen ilk isimlerdir gizem Gamze. Ama bu kazadaki kişinin adı da gamzeymis gerçekten. Yine de bu posta inanmadım hiç test yapmış hamile miymiş bilmem ne
Happygirl8 Post başlığı ilginç en çok ona takıldım ben 😵 yorumda söylecem merak uyandırmak için açılıp, açılınca da yorum yapılsın diye acıtasyon yapılan bi post gibi 🥺 gerçekse de acınızı ifade etme biçiminiz çok değişik
Gmze1224 Happygirl8 arkadaşlar ben post nasıl açılır bılmıyorum e postamı unttm ıcın yenı açtım sadece bır şey sorup cıkcaktım
Deletedmom_29 Gmze1224 kırıklar var, platin takıldı, bebeğinizi kaybettiniz. Bu durumdayken nasıl bebek yaptınız?
GoGirl Gmze1224 o gece ciktim demissin baska bir yorumda 8 saat ameliyat demissin.ben hastanedeyken bebegimi gommusler demissin. Oturdugun yerden eglendigini saniyosun Seni sikayet etmek lazim o kisilere isimleri uzerinden post aciyosun
Mina_momy Gmze1224 ne testi hanımefendi siz o acının arasında hangi ara bebe yaptınız bu nasıl rahatlık ya buraya post açıp hamile miyim diye sormak nasıl geliyor aklınıza ya o kadar merak ediyorsanız gidin kan verin hastaneye ordan da bir psikoloğa görünün bence iyi değilsiniz nasıl sindirdiniz bebeğinizin ölümünü neden bu kadar rahatsınız ya iki emoji ile üzgün gibi gözükmeler 3 kişi oldu diyor kim 3 kişi diğeri annen miydi yeminle strese soktunuz beni çünkü ciddi anlamda üzüldüm ha eğer yalansa size hakkımı helal etmiyorum Allah bildiği gibi yapsın sizin gibileri . Kul hakkı bu be !!!!
Happygirl8 Gmze1224 sizin kullanıcı adınızı sanal devriye atan polislere bildirmek lazım, ne kadar silseniz de ev adresine kadar bulabiliyorlar haberiniz olsun 🙆♀️
lizgee Gmze1224 canımın içi şimdi sen olayı önce bir baştan anlat kaç ay oldu kaza olalı sen nerdesin şuan bu test mevzusu ne kendını doğru ifade et ki kımse seni yalancılıkla suçlamasın tamam bıtanem anlat şimdi güzel güzel bak ben seni yargılanıyorum yalancısın demiyorum sadece kendını ifade edemiyorsun baştan anlat
Gmze1224 @ lizgee Ben hastaneye bebeğin kontrolü için gitmiştim hastanede işimiz bittidikten sonra sonrasını hatırlamıyorum gözümü hastanede açtım doktorlara ben kimin demişim nereden düştüm ben demişim doktorda bana trafikKazası geçirdin dedı Ben de benim bebeğim var Yengem var kayınvalidemler onlarla nerde dedim Onlar iyi dedi salı günü toprağa vermısler benım haberım yok benı odaya almışlar bende benım bebegum yengem annem nerde dedım ben bunları sorarken soyleyemedıler bana bebegımı gösterin benı duyarsa ağlamaz dedım hem mama ıstemez dedım benı emmek ıster dedım
Adarenn Gmze1224 kaza yapmadan önce gebeydin sonra ameliyata girdin platin takıldı ve bebek orda duruyor hala düşmedi mi anlamadım ben
Canparcam_ Gmze1224 Beyin errorrrr veriyooo 😤 Öncelikle derdinizi anlatmayı becerememissiniz. Çok geçmiş olsun bu konuda bir anne iseniz yalan söylemediğinizi umuyorum. Kazaya ait varsa bir fotografinizi atabilir misiniz ? En azından yargılanmasının daha fazla. Ayrıca arkadaşların dediğine katılıyorum kazayı ne zaman yaptınız ? Bebeğinizi yeni kaybettiyseniz ne ara ikinci bebeği düşündünüz veya o kiriklarla yapabildiniz insan düşünmüyor değil yani. Eski hesabınızı etiketlemeniz mümkün mü ? Hamilelik gibi bir şüpheniz varsa bunu zaten eşinizden başka kime söyleyebilirsiniz ki en mantıklısı test yapmak veya tahlil yapmak. Siz kendinizi doğru şekilde ifade edemiyorsunuz ki insanların sizi anlamasını bekliyorsunuz 🤷
Momssss Gmze1224 şişştt beni dinle gamze isimli kişi öncelikle burdaki kimse salak değil eğer ki fake isen postu kapat bas git kimsenin duygularıyla oynama şimdi sorularıma güzelce cevap ver postu açma amacın neydi ?? Kaza yaptım hamilelik testim poztf iken şimdi negatif acaba bebeğim mi düştü ?? Sorun buysa doktora git gereken ultrasonda çıkar zaten. Eğer gerçek söylüyorsan bak o kazada üç kişi can vermiş postu kapat git acını diğer sevdiklerinle yaşa Allah o yavrunun annesine ölenlerin yakınlarınabüyük sabırlar versin. Eğer fake isen Allah bu yaptığını yanına bırakmaz çünkü gerçekten böyle bi haber ve sen bunu burda malzeme edemezsinn!!!! Yarın unutulur gidersin yaptığın saçmalıkla hatırlanırsın
BurcuKucuk _Twinkle_ herhalde çocuk dedi ki benim anam ruh hastası ben en iyisi vazgeçeyim gelmeyeyim dünyaya ve geri gitti 🤣