Kafam bi milyon oldu hiçbirşey anlamadım valla. Gerçek mi değil mi bu hadi gerçekse ya siz söyleyin buraya nasıl yazabilir insan ya heralde bende ölürdüm öyle birşey olsa aklım almıyor. Çıkar kokusu bekleyelim çok üzüldüm ama böyle rahatça aklina post açmalar uygulamayı tekrar indirmeler gelince .
Belkide googlede trafik kazaları araştırıp bize oyun oynuyor ki umarım öyledir çünkü dayanılacak gibi değil ama hanfendi başka dertlere düşmüş yok post aç yok bilmem ne uffff sıktı artık bu gamze gizemler ya .