Gizemm1 söylediğiniz şikayet laktoz intoleransi olarak değerlendirilebilir fakat aynı durumların kakada kan seviyesine kadar yaşamış biri olarak şunu soyleyrbilirim ki. Kendiniz süt ve süt ürünlerini tüketimini azaltın ek gıdaya kadar böyle böyle geçirip gidersiniz . Ek gıdaya geçince bebeklerin bağırsakları laktozu tolere edebilecek kadar gelişiyor ve şikayetler geçiyor😊 doktor tanı koymuyor 9 aydan önce bağışıklık sistemleri oluşmadığı için test yapmayı doğru bulmuyorlar kilo.alimi güzelse kafanıza takmadan bol bol kaka temizlemeye alışın derim 🥰