Meme reddine 3 aylıkken başladı, emziği ve biberonu asla kullanmadım o günden beri. Şu an 4 aylık, red biraz azaldı diyebilirim. Uykuya geçerken ve yeni uyandığında uyku sersemiyken emziriyorum. Biberonla su içiriyordum, suyu bıraktım vermiyorum, emziği de kendisi tükürmeye başlamıştı kaldırdım ben de kenara. Memeye başka bir alternatifi olmaması gerek ki emsin. Emzik emme duygusunu tatmin ettiği için memeden iyice soğuyabilir bence vermeyin meme reddi geçene kadar.