Merhaba canim,1 aydir meme reddi yasiyoruz biz de. Mama biberon kullanmiyoruz sadece uyku gecislerinde emzik veriyordum ama onu da bir kac gun once kestim daha iyi su an hala mayisikken emiyor daha cok,ama arada bir uyanikken de emmeye basladi gibi. Emzigi birakmayi deneyin,birlikte dusa girin biz iki defa oldu yapiyoruz ilkinde emmedi ama aglamadi da ikinci de emdi. Bence etkili oluyor deneyebilirsiniz.Insallah hepimizinki gecer 🙏