Blknss12 Aynı şekilde bende sizin gibi düşüncelere kapılıyorum. Bebek uyudu, hemen uyumalıyım, şimdi uyanır vs. Ama sizinki ileri seviyede sanırım benim o kadar değil. Çocuk zor bir şey:) biraz rahatlamamiz gerekiyor sanırım. Güzel düşünmemiz lazım, bebeğimiz var evin neşesi büyüyecek geçecek zor zamanlar. Geçecek olmasını bilmek rahatlatıyor.