Ne olur beni rahatlatın az sonra 3 ay 10 günlük kızımı çocuk norolaga götüreceğiz eeg çekilecek. Yawrum daha anne sütü alan bir masum. Çok kötüyüm uykudan uyanınca titreme nöbetleri oluyor. Allah’ın sen bana akıl fikir sabır ver. Bizi nasıl bir süreç bekliyor lütfen biseyler söyleyin yalvaririm