Premsesliya bizimde öyleydi bazen konuşur bazen öylece gözlerini büyütüp bakardı, artık ışıkları açmak istemiyordum çünkü o bakışları beni korkutuyordu açmadığımda oldu ışığı, yine bakıyordu. Titremesini, uyurken bile irkilmesi olduğu çok oldu. Eğer gözleri geri geri gitmiyorsa, bilinci kaybolmuyorsa korkma güzel anne🙏🏻 Video çektiyseniz onları gösterin doktorunuza, Ben temiz çıkacağına inanıyorum🙏🏻 Güzel haberlerle inşallah 🙏🏻🌸 çok geçmiş olsun 💜