Sda9191 Mrsbayan canım benımkı 11 aylıktı emekledi hatta once ılk adımlarını attı sonra emekledi dert etme daha zamanı var her bebegin gelişimi farklıdır
bjkesra1903 Mrsbayan her bebeğin gelişimi farklıdır bence dert edilecek bir durum asla değil. Benim oğlum da yarın 8 aylık olacak ve emeklemiyor bence sorun teşkil etmiyor 😊
elmalikurabiye Mrsbayan 10bucuk aylik emekledi. 18 aylik suan yeni yuruyor. 2 yasa kadar bile normal.