Tlntln Diş merak etme anormal birşey yok bizim ilk azı dişi kan toplu apse gibi çıktı damağını kesti oyuncak sandım …. Allah kolaylık versin canım çok huzursuzdur şimdi fena kaşınır
Elfida-10 Tlntln kaç gündür huysuzdu yavrum ah nasıl bilemedim dünde emzikle çenesini vurdu kanadı emzikten sandım meğer dişmiş😑😢
MiracAlpinveUmutunAnnesi Elfida-10 sltta diş varmı canım Eger ilk ustten çıktıysa normal diye biliyorum eltimin oglunun da ilk ustten cıkmış
mom0989 Elfida-10 canım ilk defa gördüm ama demek ki tavşan diş olacak 🥰😀 bizim de orta dişler ayrık bir kamyon geçer 😂😂
Mom088 Elfida-10 gayet normal görünüyor. Kızım daha çıkarmadı ama kuzenlerimin çocuklarından biliyorum bu şekilde zamanla daha normal bi görünüm kazanacak tedirgin olmayın
Merve2756 Elfida-10 tabiki normal . Zamanla yerine oturacak o .. dişi biraz daha büyüyünce zaten çok güzel bi dış olacak . Benim oğlumun da böyleydi . Korkmuştum 😂🧿