kızlar bu diş bu kadar üstten gelmemesi lazım bu normal mi ??
Elfida-10 üstte kalsın elifcim ( normal bence )
Elfida-10 üstte kalsın
Elfida-10 altta çıkması gerekiyordu ama zamanla yerine oturur belki 🤔
Elfida-10 normal canım benim kızımkilerde öyle üstte kocaman kocaman daha bide 😀
Emineyilmazz ay inşallah eminecim teşekkür ederim 🌸🌸
Diş mi o anlamadım üstteki
cansugn diş canım tık tık ses geliyor
Elfida-10 ilk defa böyle bisey gördüm ama bilemiyorum normaldir belki
Elfida-10 🌸😚😚
cansugn bende ilk defa gördüm canım tedirgin oldum
Elfida-10 gece gece morelim bozuldu bak
Elfida-10 inşallah kötü bisey değildir
@MiracAlpinveUmutunAnnesi bak bakayım sende
@Mom104 sen nerdesin
Elfida-10 sena yok canım😕
Cevap veren olsada rahatlasam
Tuna-123 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Neden böyle oldu ki ya
DOLANDIRICI5 ohh sağol canım 🥰seninki kaç aylık
Elfida-10 sakin ol Cnm düzelir bence ama sen yinede sürekli kontrol et
Elfida-10 11 aylık cnm
Noname sağol canım