defnemilam bende senin gibiydim. Alnını öpüyorum oğlumun zehir gibi tuz. Kakası çok kötü kokuyor 3 snye bile dayanamıyorum. Kilo alımı durdu dedim tamam kesin kistik fibrozis . Anneme babama diyorum teri tuzlu diye aha bizim kız kafayı yedi diye dolanıyorlardı ortada. Ter tuzlu olur zaten ne olacaktı diyorlar ama yok zehir gibi tuz. İnan ki annemi babamı büyük oğlumu eşimin tuzunu yalaya yalaya bir hal olmustum 😂😂31 yasında ilk defa bademciğim sisti bu yüzden. Sonra arkadaşıma anlattım. Kapalı arkadasım siyah bonesini getirdi gösterdi bana. Bak basım terleyince bonem bembeyaz tuz oluyor. Bende mi hastayım yani sacmalama dedi. Bende İsık parladı. Sonra oğlum kilo da almaya başlayınca kafamdan sildim attım bu konuyu ama hala tuzlu teri hala arada bir yalıyorum😂bacım yoktur çocuğunda birsey, sende benim gibi takıp hasta etme kendini