bebegimi alnindan opunce acaip tuzlu geliyor baya tuzlu yani az değil kafasida oyle baska yerinde yok .topuk kaninda bir sey cikmamisti bizi aramadilar yani. kistik fibrozis diye bi hastalik varmis . evde cocukla dura dura kafayi yedim hep hastalik buluyorum . sizinkide tuzlu mu 7 ayligiz hala tuzlu cok