Acemi_ogretmen_annee Çorapsız yatırıyorum hiç üşümüyor gecerleri de bakıyorum sıcacık. Aksine çorap ile yatınca ayak terliyor buz gibi oluyor zaten benim kız sıcağı giyinmeyi hiç sevmez 🙃🤭
Bushraa balyanakannesielif ben ayaklı bijama giydiriyorum tulumun içine. Onlar hem çok kalın değil hem de kilotla çorap gibi sıkmıyor
Ozgecan3 balyanakannesielif külotlu çorap sıkabilir gece önerilmio ince sikmayan pamuk çorap olabilir
G_ADAN balyanakannesielif canım külotlu çorap yerine ince tayt giydirebilirsin. Ben dıiarı çıkacağımız zaman pantolon yada eşorymanının altına tayt giydiriyorum sende yatarken yapabilirsin. Hem pamuklu yada penye olduğu için bebişi rahatsız etmez
pasaninannesi balyanakannesielif ben terlememesi için ince tulumla yatırıyorum çoraplarını çıakrıyorum ayaklı tulum giydiriyorum rahat uyusun diye. Üstünü açıyordu battaniye örttüğümde yorganını örtmeye başladım onu açmıyor
ikikizannesi1 balyanakannesielif ben çorapsi yatırıyorum 3 ayına kadar çorapliydi 4 ayına girince çorapsiz yatırmaya başladim
tutu11 balyanakannesielif ben soğuk olan geceler patikli alt giydiriyorum.bcorap giydirmiyorum rahatsız olur diye
Semanurryol balyanakannesielif Ben tulumun içine çorap giydirmiyorum biz corapla yatamiyoruz rahatsiz oluyoruz eminim onlarda rahatsiz oluyordur patikli tulumlardan giydirin o zaman üsümez😊