Fatmayaz balyanakannesielif benim oğlum 4 aylık sadece pijama giydiriyorum inçe kollarını kundaklıyorum ayaklarından çorabında cıkarıyorum.
Edaa balyanakannesielif Ben çorapla uyutmuyorum gündüz de gece de.Zaten gündüz ev içinde de külotlu çorap giydirmiyorum.Çok sakınmıyorum o konuda rahat olmaya çalışıyorum.Sadece banyo yaptırdıysam yerlerde üşümesin diye kilitli çorap giydiriyorum 😌 10 aylığız bu arada
balyanakannesielif Edaa ya Ciddimisiniz Ya ben ne bilim hemen hasta olan bir tip benim oğlan 😞 Sakınıyorum herseyden birde evim cidden çok soğuk oluyor geceleri falan 🤷♀️
Betull balyanakannesielif corap giydirmeyin lütfen 🙏🏽🙏🏽 Cünkü geceleri dolasım bebeklerde daha iyi oluyor
Edaa balyanakannesielif Eviniz soğuksa siz annesisiniz en iyi siz anlarsınız onu😌 Nasıl içiniz rahat ediyorsa öyle yapın 😊 Annelik 💕💕
[silindi] balyanakannesielif Ben giydiriyorum çünkü giydirmediğim zaman bacakları üşüyor. Evet giydirilmemesi gerekiyormuş ama ben bir beden büyük giydiriyorum sıkmıyor böylelikle. 💐
balyanakannesielif [silindi] benimde büyük aldiklarim canım çorapları ama yinede aklımda kalmasın sorayim dedim icim rahat Etmedi acaba dedim kendi kendime gaLiba mi yapıyorum istediğimiz kadar bilgili olalım yinede annelik işte 😊
Mervee1 balyanakannesielif canım içlik giydirip yatırmayı dene istersen çoraplı yatırmak pek sağlıklı değil kan dolaşımı açısından
thelake balyanakannesielif ben çoraplı pantolonla yatırıyorum tulumun altına mutlaka çorap giydiriyorum acayip pinpirikliyim 🤣
balyanakannesielif [silindi] 😊 Ben şahsen çok Pimpirikliyim üstüne çok düşüyorum daha çok hasta oluyor😑
balyanakannesielif [silindi] ah ah bugün denedim öyle yatsın dedim ayaklar bu sabaha kadar üşümüş ağladı durdu yok yani çıplak yatamıyor şimdide napacagim bilmem 🤷♀️😖