sselda hep mi aynı 2 aydır? Bizimki 1 aylık olduktan sonra baya toparlamıştı gazı falan azalmıştı gündüzleri uyutup işlerimi yapabiliyordum 1-2 saatlik de olsa. Ama birkaç gündür bunlardan eser yok sürekli ağlıyor ayakta gezmek istiyor, dizlerimde derman kalmadı artık🥴