turunculuanne Kızım 2 ay 3 günlük. Resmen tam 2-3 gündür çıldırmış gibi ağlıyor ne yapsak hoşuna gitmiyor gündüzleri 2-3 saat deliksiz uyurdu birkaç gündür asla uyumuyor. 8.hafta atağı olduğunu düşünüyorum her yerde öyle yazıyor. Ne kadar sürüyor bu durum yaşayanlar yazabilir mi🥺 çok üzülüyorum
Nurrcem turunculuanne Harika Haftalar uygulaması var indirip takip edebilirsiniz neler yapabilirsiniz Bilgi veriyor 2 yaşına kadar ara ara Ataklar devam ediyor veya kitabını alabilirsiniz
Sehergul turunculuanne Ekim 19 doğdu kızım oda bugün 2 ay 3 günlük benim kızımda durduk yere ağlıyor uyku düzeni zaten yok 😰
Cduru Benimde kızım 2 ay 2 günlük birkaç gündür aynı hatta geçen gün bende post açmıştım mama da yemiyor bizimki eziyetle birkaç cc içiyor sonra istemiyor ağlaması yok ama yemek ve uyku düzeni bozuldu büyüme atağıymış 🤷♀️
turunculuanne Cduru çok zor ya🤦🏼♀️ Ama ağlaması yoksa şükredin bizimki bir ağlıyor var ya etini kesiyorlar sanırsınız 😔🤦🏼♀️
turunculuanne Sehergul aynı gün doğmuş bizimkiler. Normalde de biraz huysuz benim kızım uykuyu sevmiyor zor dalıyor, ağlaması da çok. Ama birkaç gündür aşırı arttı bu kadar değildi yani😔
Ecss turunculuanne aynı bizim ki gündüz asla uyku yok gece saat 2-3 e kadar ağlama krizi derin uykuya geçmiyor asla ne olacak ne kadar sürecek kafayı yemek üzereyim
Sehergul turunculuanne geçecek inşallah bol bol okuyun inanın ki sakinliyolar kucağımda göğsüme yatırıyorum öyle uykuya dalıyor geçer inşallah
canimoglum_2020 Aydan 3. Aya korkunç geçmişti atak olduğunu bile bilmiyordum kafayı yiyecektim ama geçiyor güzel günlere inş
canimoglum_2020 turunculuanne evet ben de sürekli onunla birlikte ağlıyordum evin için bi oyana bi buyana durma durmuyordu eşim işi yakın eve sürekli onu çağırıyordum hiç bişey yapamıyordum yemek temizlik boğazıma bile yiyemiyodum ama 4. Ay da atak olmadı ne hikmetse 😂 Allah kolaylığını veriyor canım geçecek inş
turunculuanne Ecss ben de çok merak ediyorum. Şu 2 gündür yorulduğum kadar 2 ayın toplamında yorulmamıştım ya, sinirlerim alt üst oldu
sselda Benmm kızım da 2 aylık oldu bugün bizimki de uyumuyor, ağlıyor gaz şikayetleri de var, ne gece be gündüz uyku fazla yok haliyle bizde uykusuz kalıyoruz napalm canları sağ olsun
turunculuanne sselda hep mi aynı 2 aydır? Bizimki 1 aylık olduktan sonra baya toparlamıştı gazı falan azalmıştı gündüzleri uyutup işlerimi yapabiliyordum 1-2 saatlik de olsa. Ama birkaç gündür bunlardan eser yok sürekli ağlıyor ayakta gezmek istiyor, dizlerimde derman kalmadı artık🥴
Neslihantrkk turunculuanne bizde 2 ay 3 günlüğüz 🥰 aynı durumdayım gece uykusu vardı 23. 30 da yatırıyordum uyuyordu. 2 gündür uyku yok ne gece ne güzdüz. Bende ataktır diye düşünüyorum
turunculuanne Neslihantrkk en azından yalnız değilmişiz demek ki herkes yaşıyor bu atakları.. allah yardımcımız olsun🤷♀️