Zeynepazram bizede 1,5 yaşısı şişme kızarıklık yaptı
doktorumuza yazmıştım buz koy izin verdiği kadar aralıklı ve iki güne geçemezse kolonya ile hafif masaj demişti
ve bütün aşılar sonrası dolapta beklemiş soğuk kolonya ile masaj yapmak gerekir aslında ovalamak