Zeynepazram Kızlar dün ası olduk bacagı baya bir şiş dünden beri ovalamalı mıyım yoksa hic ellemiyim gecer mi
Feraye_ Zeynepazram aşidan hemen gelince bacakalrini ovaladim ertesi gunde kolonya ile ovaladim daha gecen olduk hatta asiyi cok sukur şismedi keske hemen ovalasaydiniz aşidan gelince
melasya Zeynepazram ovalayabilirsiniz hafif masajla hatta buz komplexide yapabilirsnz iki uc gune gecer
Feraye_ Zeynepazram ay benim oglani goreydin hic gelmezdi aklina😢cok ag ladi aşida bide yabanci fobimiz var hemsiredne fln da korkttu dhaa cok agaldi eve gelince hemen masaj yaptim sismememsi icin insqllah gecer bebeisniz bacagi🙏
tubasd Zeynepazram aşıdan sonra ovalama olmaz zaten derinin altina yayilmasin diye ama bastirmak gerekir şimdi kolanyalayip ovalayin
Zeynepazram Feraye_ insallah canım benim kızda hemsireyi görünce anladı ası olcagını kafasını salladı istemiyorum diye . Bizimkide cok agladı 😔
Zeynepazram tubasd kollarını bastırdıkta durmadı birde acele ettiriyolar hasta girmeye calısıyo bir yandan