Helenyaz S6- fotoğraflara bakınca görüyorum ben de, ilk doğduğunda mor muş resmen, gitgide pembeleşti şimdi bembeyaz oldu kuzum
S6- Helenyaz doğduğundan beri kırmızı ama bazen esmer duruyor bende anlam veremedim dha 1 aylık olmadık
Aybuke-06 S6- 3. Aydan sonra başladı yavaş yavaş açıldı ilk doğduğu zaman rengi çok koyuydu😂tabi sarılık’ta geçirdi onun da etkisi oluyor
Mircet S6- sarılığımız vardı 1. Ayın sonuna doğru atlatınca biraz değişti 2 . Ayda tamamen attı esmer değil baya kapkaraydı😂
Melindam S6- İlk doğduğunda Mordu Yoşın Bakımdan Eve Geldiğinde Buğday Tenliydi. Şimdi Bembeyaz. Gören Herkes Bu çocuk Senden Olamaz Diyor. Çünkü Yan Yana Beşiktaş Gibi Duruyoruz
Birhemsireanne__ S6- doğduğunda mordu resmen sonra sapsarı okdu sarılıktan 2 ay sarıydı bizde o yüzden esmer diye düsünüyoduk simdi bembeyaz oldu😌😃
YasemiNYagmur1 S6- 2.ayından sonra vücudu kendini toparlamaya başladı bacakları kolları dolmaya başlayınca oldu
Mom0971 S6- zenci 😂😂😂 millete gore hala kara aa kara kiz aa kara Allahim eni sonu birine patlicam ama neyse sanki esmer olunca bebek guzel olmuyo saka gibiler ya
S6- Mom0971 bebekler her haliyle cok güzeller millet herşeyi söylüyor zaten çok sinir bozucular ağzının ortasına vuracaksın vala hakediyırlar