Begumcan cok cok sagolun 🙏
Nohutannesi cok teşekkür ederim 🙏
Milosum ne demek çok geçmiş olsun🌸
Ebrutoprk sagolun 🙏
Milosum ne kullandıysam fayda etmedi normal arko en küçük boy kullanıyorum gayette memnunum