Milosum 9aylik kizim ilkkez pisik oldu ,cani yanıyor, sudo krem kullanıyorum normalde.ama başka tavsiye edeceğiniz krem yada fikir varsa cok sevinirim 🙏😔
Selim16 1Egmen Milosum Trosyd çok iyi bir krem bir kere de geçiriyor.ben birde sebamed pişik önleyici kullanıyorum onun da çok faydası oluyor.
irmatess Milosum Ben doğduğundan beri incia kullanıyorum organik bi ürün hiç pişiği olmadı şimdiye kadar önerebilirim :))
Figen33 Milosum Penaten kremi tavsiye ederim canım ilk günden beri her alt açmada kullanıyoruz aşırı memnunum hiç pişik olmadı.
Songul_hamza Milosum canım 15aylik iki kez pişik oldu Aloe Vera suruyrm kuruduktan snra zeytinyağı suruyrm bsyi kalmiyo
Begumcan Milosum dün pişik oldu, 1 tatlı kaşığı su içine 2 çay kaşığı doğal zeytinyağı koyup karıştırdım ve pamukla 2 kez pişik bölgesine sürdüm. Akşama pişik azaldı. Deneyebilirsiniz.