Yvzasmn ozaman burdakilere de anlat onlar da tanımadığınız kişiler.. Para da vermemiş olursun 😃 hem psikologdan çok daha fazla olaya bakış açısı oluşmuş olur 😊😃 burda yanlış yönlendirmeler de olabilir, ama psikolog da tarafsız oluyo şunu seçersen şu olur öbüründe şu olur deyip seçimi sana bırakıyo 😃 burdaki yabancılarla psikolog arasında çok fark göremiyorum, varsa bana da gösterin😁 ama burda özelinizi anlatmanızı tavsiye etmem geçen bi bayana biri aa sen şu şu kişi değilmiydin diye alaycı bi yazı yazmıştı.. Onu demesine sebep olduğu olayını buraya yazdığına onun yerine ben pişman olmuştum, hiç unutulmuyo savcı gibi dosya tutanlar var burda🙆♀️🤣