Yvzasmn 18 ve 20 yasindayken gitmistim. Psikiyatriye yönlendirdiler devlete gitmistim ben ama ozellikle psikologla gorusmek istedigimi belirttim. İlac vs istemedim cunku hemen ilac veriyor psikiyatrist.Cok cok iyi gelmisti. Yani cok basit seyler icin gittim ilkinde, ikincisinde baska birsey icin. İnanin ordan cikarken kus gibi hafiflemis,omuzlarimdan yuk kalkmis gibi oluyordum. Odevler veriyordu. Uzuldugumbirsey olunca yaziyordum ne yapabilirdim ne yapmisim vs diye. Onu goturuyordum. Biryerden sonra devam etmedim iyi geldigini farkedince ama kesinlikle tekrar gitmeyi cok isterim. İnsan rahatliyor.