Mihrimah_20 benim kızımda da aynı sorun vardı ki benim kızımda 3 gün değil çok daha fazlaydı gün sayısı ki hergün düzenli zeytin yağı veriyodum ama ise yaramıyordu doktora götürdüm doktorum hergün değil 3 günde bir 3 öğün şeklinde ver dedi bide anestol yazdı zeytinyağını verdiğim gün poposuna sürüyorsunuz ki tuvaletini yaparken acımasın diye bide ek gıdada elma çok önemli bebeğim hasmını kolaylaştırıyo ve ek gıdaya midesini hazırlıyo ben bu şekilde doktorumun tavsiyesi üzerine yaptım ve ise yaradı şuan bir sorunumuz yok elmayı püre halinde yapın ve içine kıvam alması için kayısı suyu koyuyordum inşallah sizde de işe yarar