Mihrimah_20 Merhaba arkadaşlar bebeğim kabız oldu 3 gündür büyük tuvaletini yapamıyor🥺sanırım verdiğim ek gıdalardan oldu. Kaç gün beklemek doğru olur kabızlığa ne iyi gelir paylaşırmısınız
Esraarass Mihrimah_20 zeytin yağı içirin bir çay kaşığı. Armut iyi geliyor diyordu bizim doktorumuz. Birde cennet hurması da bağırsaklara iyi gelir. Ilık leğene oturtun poposu yumuşasın
Sesem Mihrimah_20 3 gün sonunda dr a sorup lavman yapmıştık çünkü ıkınırken kızarıyor ve çoook ağlıyordu sonra patır patır çıktı rahatladı çok zor bebeklerde kabızlık.
Mihrimah_20 Esraarass zeytin yağı eklemedim 2 gündür bir çay kaşığı içiriyorum birde kayısı püresi verdim ama hala etki etmedi
Mihrimah_20 Esraarass altı aylık şu an son bir haftadır arada başlamıştık zeytinyağ çay kaşığıyla veriyorum
Mihrimah_20 Esraarass leğene oturmayı deneyeceğim mama sandalyesine falan oturtuyorum ama etki etmedi
Rukiye55 Mihrimah_20 Ne zman verdinz sbah verdiyseniz bida verin zararı olmaz bide poposuna zeytinyağı sürün
Mihrimah_20 Rukiye55 öğle arası vermiştim bebek yağı ile sürekli masaj falan yaptım bacaklarını harekette ettirdim. Bugun pek iştahıda yok. Ama huzursuz da değil. Başka zaman huzursuzluk yapıyordu
Mihrimah_20 Sesem evet bizde de oluyor 2 hafta bir kabızlık kan ilaçları yapmıştı lavman yaptılar düzeldi ama sürekli lavman yapmakda zararı olur mu bilemedimm
Rukiye55 Mihrimah_20 Lavman gerekli durmda ypilir suan 3 gün gcikms cok dgil bsey olmaz yani o kdardan
Der Mihrimah_20 sağlık ocağının verdiği kan damlasını kullanıyorsanız ondan kabız olmuştur biz hemen değiştirdik kan ilacını zeytin yağı özlü olandan aldık
Rukiye55 Mihrimah_20 Gcmezse gidin tabi bide şurup var istersenz ondan içirin varsa evde filan osmolak dye bsey
Rukiye55 Mihrimah_20 Verebilirsnz korkmayn onun hiç bir zararı olmz htta doktorn biri bana her emzirmdn önce ver demişti