26 yaşındayım ilk bebişim 5 aylık. ikinciyi düşünürdüm ama sözleşmeli hatta aday öğretmenim. en azndan kadroya geçmem lazım. 2 yıl zaten bebeğim emsin istiyorum. 3 yaşında çok egoist olcak kıskançlık çok olur 4 yaşında ideal. tabi bunlar hayaller bakalm Rabbm neyi yaşatıcak. ilk bebişimde biraz zor oldu diyebilirim. ikinci nasip olur mu Allah bilir 😊