Kızlar 41+3de sezeryanla doğum yaptım kızım beş aylık istiyorum ki ikinci üçüncü bebeğimde hemen olsun beraber üçüz gibi büyüsünler hemde araya zaman girmesin 27 yaşındayım çocuklarımla geçireceğim bolbol vaktim enerjim olsun yaşlanmadan yapayım diyorum ama şimdi ikinci hamileliğimi kızım 8-9aylıkken kalsam dikişlerim için sakıncası olur mu ki sorun yaşarmıyım dersiniz? Sağlıklı olanı 2 yıl diyorlar ama doğucak 9ay geçicek derken ikinci bebeğim 30 yaşında üçüncü 33yaşında olucak .Buda bana çok geç gibi geliyor ☺️😘çok öptüm hepinizi 😘