Bhrasya canım benim bebeğimin de gaz sorunu var 3 aylık ve sallamdan çoğu zaman uyumuyor ben baby max ın otomatik sallanan beşiğini kullanıyorum takıyorum fişe müziğini de açıyorum uyuyor sonra yatırıyorum heralde 6-7 aylık olana kadar da sürer diye düşünüyorum çok pratik oluyor ikinci eli 300-400 civarı letgo da var bi bakabilirsin bence sende rahat edersin saatlerce sallamak eziyet