diclemahmut kısaca anlatayım yatağına bırakıyordum uyuması için ağlıyordu tabi her ağladığında kucağıma aldım sarıldım öptüm konuştum onunla annen artık çok yoruluyo dedim sakinleşince yatağına tekrar bırakıyordum ağlıyordu çünki sallanmaya alışmıştı o her ağladığında kucağıma aldım 3 gece böyle oldu 3-4 saat uyumadı sonra uykuya daldı ama 4. gecede artık ağlamadı ve yatağına bıraktığımda yastığına sarılıp uyudu ve başardığım için çok mutlu oldum🙏🤗