Neslihantrkk canım benim oğlumda iki aylıkken oldu çok şükür iyi ki de olmuş diyorum şimdi çünkü büyüdükçe daha zor olurdu hem onun için hemde bizim için . Olduktan sonra zaten direk eve geleceksiniz doktorun verdiği ilacı eve gelince direk ver çünkü uyuşukluk etkisi geçmeden ilacını ver ki agrısı olmasın , sonra pipisi için krem verecek onu her altını değiştirdikten sonra sür , asla sünnet kilodu vs giydirme , çişini yaptıkça biraz yanması olabilir ama çisi şifa gibi hemen iyileştiriyor , kremi sürdükten sonra pipisini geriye doğru iteceksin günde iki kez bunu yapmazsan eti yanlış yere kaynama yapar ve tekrar sünnet olmak zorunda kalabilir ( doktorumuz böyle dedi ) 1 hafta boyunca hep kremini sür ki enfeksiyon kapmasın , bi de pipisinin alt kısmına peçete koy kakası pipi kısmına gelmesin enfeksiyon için önemli , ilk gün biraz zor sonrası çok kolay asla korkma , ben çok üzülmüştüm ağlamıştım ama şimdi diyorum ki iyi ki de yaptırmışım . Aklına takılan bişey olursa lütfen sor . Allahım inşallah damat olduğunu da göstersin , hayırlı uğurlu olsun 😍