Sizdede oluyor mu yoksa ben mi çok şeyim ya kötü oluyorum onun cani yanacak doye yarın 2 aylık aşısı var onda bile napacagimi bilmiyorum 3 tane asi olucak 🙈 sizde böylemiydiniz ağlayasın geliyor düşündükçe saçma evet ama yaptırmasam mı diye düşünüyorum 🙈🙈