MesNes çok sık emziriyorum her istediğinde uyanmazsa uyandırıp emziriyorum bu ne ki daha ilk Doğum yaptığımda göğüs ucum yoktu bebeğim tutamadı göğüsümü hiç yardımcı olmadan mama verirsin olmadı dedi direk başka doktordu o da kahroldum emziremicem sandım sütüm olduğu halde sonra destek aldım eve çıkınca çok şükür çokda güzel emiyoruz boşu boşuna mamaya başlıcaktık yoksa işlerine geliyor heralde bazısının mamayada karşı değiliz gerekirse tabiki veririm ama öncelik anne sütü verebiliyorsak