50 günlük oğlum 3250 doğmuştu 5 günlük topuk kanı için gittiğimizde 3100e düşmüş gayet normal denmişti ödem vs gittiği için şuan 4250 olmuş iyi ama daha iyi olabilir istersen mama takviyesi yapabilirsiniz dedi doktorumuz ne yapmayalım kızlar sütüm yetmemiş mi demek oluyor bu doktor isteğe bıraktığı için sizlerede sormak istedim