Tugba68 benimde bebeğimde ilk doğduğu zaman pişik olmuştu bezini degistiridk tüm kremleri kullandık fayda etmedi. İsterseniz her alt açmada yıkamayı deneyin ben hep yıkadım. Islak mendil kullanmadim. Çünkü saf su olan ıslak mendil bile bebeklerin vücuduna iyi gelmeyebiliyor…. Bebekler için satılan organik İlhan Sarı natürel sızma zeytinyağı kullanıyorum ben baya faydasını gördüm… Bir de arko krem iyi geldiğini duymuştum. Geçmiş olsun 🎈