Esdoel Gunnnes o beyazlık bizde 4 aydan beri vardı hatta elimi giturunce batıyordu ama.9 ayında çıkardı 😂
Deletedmom60 CansuveCan espiri olsun diye yazdığım yorum… maydanoz olmasanız olmuyor ama.. sizin gibiler yüzünden bir çıtır tiksindiğim doğrudur
CansuveCan Deletedmom60 espri anlayışınız yerlerde 😷bizde sizin gibilerin esprilerine gülemediğimizden tiksinir olduk 🤞
Deletedmom14 Çay bardağı yada kaşıkla deneyin ses geliyorsa diş tir. Vallahi bende yapicam bi kutlama ,kendi aramızda. Hele bi çıksın🤣🤣 diş buğdayı değil ama diş kısırı planlıyorum 🤣🤣
Gunnnes Babe hahaha inşallah çıkar pastaya kadar 😂😂 valla çok inat zorla elimi koyup baktım bi kac kez açmaya hic izin vermiyor. Ama kaşıkta ses geldi
Deletedmom14 Gunnnes aynen buğdayı kim yiyecek .kısırı ailece severiz 🤣🤣🤣🤣 bi akim da biz başlatırız ne var yani 🤭
Dn123 Gunnnes bazen dış yerine kabarıyor beyaz oluyor benim bebeğinde bundan 2 aylıkken cıktı ama ilk dusu 10 aylıkken cıktı. Yanı dış olmayabilir dış olduğunda metal lasiga sesi geliyor
iki_prens_annesi_ Gunnnes o zaman yavas yavas buyur bizim bi hafta oldu daha hala minik bi cikinti oldu yavas buyuyo yani