Gerçekten şaka gibi ama bende anlam veremiyorum. Yaklaşık 2 hafta önce kızımda aşırı bir huysuzlanma vardı. Asla uyumuyor sürekli ağlıyordu. Hatta o kadar kötü oldum ki annemlere kalmaya gittim. 2. Gün tesadüfen kızımın ağzında kabartı farkettim. Bir taraf da beyazlık bir tarafta da diş eti kabarikti. Sonunda dişimiz çıktı dedim. Sonrasında bayağı gözüküyordu esim falan da aa gördüm dedi yemek yerken. Hatta videoya da almışım fotoğrafını paylaştım bakın diye sizde. Herneyese bi kaç gündür eşimle dikkatimizi çekti sanki kızda diş yok. Yani kabarti var ama diş yok. Ama biz gördük defalarca şaka gibi birşey. Fotografta besbelli diş degil mi yani. Acaba kızım ağzını asla açtırmıyor zorla biraz açmaya çalışınca da dilini önüne koyuyor yani net bir şekilde bakamıyoruz hiç o yüzden mi göremiyoruz yoksa diş degildi biz mi yanıldık kafamda deli sorular. Ha bi arada diş diye hazirlik falanda yaptim kendi aramızda eşim ve annemlerle kutlayacağız diye pasta falan bile sipariş ettirdim ama hala diş var mi yok mu bilemiyoruz 😂
https://hizliresim.com/MZuZNc
Bu arada tam 8 aylığız