Expresso ben genelde 5 lt sütle yapıyorum kaynattıktan sonra serçe parmağımla 7 ye kadar sayıyorum hafif ıssırır gibi olunca mayalama işlemi hazır diyorum mayalayacağım yoğurdu önceden oda ısısına getiriyorum içine sütten katıyorum aynı ısıda olsun diye sabit yere koyuyorum içine mayasını katıyoruk 2 yemek kş bir defa tencereyi kaşıkla çevirip kapağı kapatıp 5 saat falan bekliyorım sonra dolaba ertesi gün oluyor kavanoz daha zor ama ona da yöntem buldum mayalayacağın zaman haber ver anlatıyım